Utsatte nästan en man på bussen för mitt humör idag. Men man kan faktiskt säga ursäkta om man sitter på innersta sätet. Och dessutom fanns risken att han skulle trampa i mina jordgubbar. Morr.

Man ska inte skylla allt på universitetet och det gör jag inte heller. Men snälla. Planera inte in en femveckors kurs på typ TRE veckor igen och låtsas som om den är inbakad i föregående kurs. För det ÄR den inte.
Och seminarieledarna ska ju gärna diskutera boken. Inte bara säga de sidnummer vi nämnt som underlag för en diskussion. Som aldrig blir av. Nej, på torsdag tänker jag inte sitta av någon seminarietid. Han får mer än gärna bråka med mig närvaron, för då säger jag vad jag tycker.
Nu är det dags att slänga sig i sängen. Imorgon ska jag läsa 132 sidor. Dra ut citat ur de tre böckerna, och börja skriva på en av tentafrågorna och i alla fall göra hälften av den. Blir mycket kaffe tror jag. Och kanske bör köpa hem någon form av grönsak också. Känns inte som att min kropp får vad den behöver av jordgubbar...
Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0