Sommarplanen.

Borde ju verkligen sova nu, men fick för mig att betala räkningar så passade på. Nu förstår jag inte riktigt varför jag tog allt på en gång. Känns ju så mycket hemskare än att sprida ut det lite...jaja.

Inte för att någon nödvändigtvis är intresserad, men lite sommarplaner kommer här. Känner att jag måste börja skriva här så jag har någon form av dagbok att kunna titta tillbaka i iaf =)

Om en vecka är det sommarlov, eller ja, lov från skolan i alla fall. Jag har späckat schema i två månader fram över. Vad jag ska göra? Jo, först tänkte jag ta det där förbenade körkortet nu i juni. Hoppas det går, ska göra allt jag kan i alla fall. Intensivkurs och sånt är bokat, fast här på hemmaplan. Enklast så.
Juli blir det jobb, jobb, jobb mån-lörd tillsammans med kärleken så att föräldrarna får lite semester. Hoppas vårt förhållande överlever. Gulp. Nej, men det är klart det gör för vi är så himla bra!!
Sen blir det augusti, eller ja, 31 juli och då åker vi till Portugal! Lägenheten är hyrd och flyget är beställt! Får se hur söndermobbad lilla jag blir av fyra killar efter en vecka, hehe. Eller det kanske snarare är jag som kommer terrorisera dem...

Utsikten från altanen. Helt okej om jag får säga det själv. Hihi.

Well, det var en quick runthrough om sommaren.
Nu är det sovdags. Imorgon är det hemtentaskrivning och alkoholföreläsning (för 750 spänn, seriöst, man måste gå den för att få ta körkort, de vill bara suga ut så mycket pengar som möjligt, morr)
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0