Jag kanske skulle blivit målare istället?

Målarfärg på fingrarna, fuck yeah!

Nu jäklar är jag i pysslartagen. En styck pinnstol är färdigmålad i härligt hallonrött, jag har massor av ramar till tavelväggen bakom soffan och det stora blå skåpet är grundmålat med vit färg i två lager. Nu ska jag bara ta med kärleken och välja en turkos nyans på färg så det kan bli färdigmålat (vi ska ju bo med det båda två och min beslutsångest är ju lite väl stor ibland...)!
Nu - dags för tandborstning för imorgon är det jag som öppnar affären.
Nighty!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det vore intressant om du kunde skriva lite mer om din skola. Älskar din blogg! MVH Emma

2011-05-17 @ 23:39:29
Postat av: Ida

Ska försöka bli lite mer flitig med bloggandet överlag, och skolan också! =)

2011-05-24 @ 21:38:34
URL: http://dontdreamyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0