Agora é só saiu uma semana!

Om en vecka är jag i Portugal! Med fyra fina killar! Behöver jag säga att jag längtarlängtarlängtar!? Lyssnar på Mika nu och har faktiskt redan börjat packa. Känns skönt att ha "plockat bort" det som ska hållas rent under veckan så slipper jag tänka på det. Och skönt att ha gjort det mesta då jag vet att jag är trött och seg när jag kommer hem från jobbet på kvällarna.

När jag tog ner resväskan från vinden och gick igenom facken hittade jag en läbbig påse med något runt och mögligt i, öppnade inte för att titta närmare. Resväskan har inte använts på MINST ett år. Tror dock jag kan skylla detta mögelmonster på mina päron, moahah. Tur att det var i en påse iaf...
Nej, åter till packandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0