Måndag.

Då var vi inne på andra arbetsveckan och det är exakt 19 dagar till den sista (varav 17 är jobb och två är lediga). Direkt när jag kom hem ställde jag mig och fixade en hel massor med mat. Köttfärssoppa med curry och äpple, köttbullar med valnötter, senap, citron och lök och couscous med grönsaker och äpplen.
Känner mig som en riktig husmor =). Nu har vi matlådor till flera dagar! (kärleken jobbar två jobb och jag har inget för mig på kvällarna = jag vill laga till oss båda om någon nu skulle komma dragandes med 50-talsvibbar o annat :P).

Imorgon har förhoppningsvis antagnignarna till HT11 kommit också, eller ptja, de ska börja trilla in imorrn fram till på fredag...har sökt lite småkurser att ha vid sidan av ordinarie plugget, och det skulle vara roligt om jag kom in på den/de jag helst vill!

Nu är det dock dags att sova, men först lite fast & furious, en av de gamla =)
Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0