Hår, hår och hår. Varför blir saker aldrig som utlovat?!

Jag köpte en hårfärg på Panache som enligt tjejen som jobbade där (som sade sig kunna hårfärg) skulle vara ljust kopparröd och bättra på den färgen jag hade. HAH. Skulle vilja gå ner och skälla på henne, men har man rätt att göra det när man köpt hem färgen?
Har i alla fall tagit det mogna, ja för att vara mig, beslutet att låta det vara som det blev. Färgen har jag ju haft förut, och den är inte ful, så I'm just gotta own it!
Om inte annat bleks det ju faktiskt i soliga Portugal om 3,5 vecka. Åååh, nästan dags att börja packa resväskan! hihi
Före - trött Ida efter jobb och hårfärgsjakt
Efter - Rödbrun och nysminkad (mest för att se om färgen funkade eller inte, kom iaf fram till att min nuna ser bättre ut osminkad i ljusare hår än när det är mörkt).
Jaja, nog om mitt hår. Nu är det sovdags för längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0