Min första kärlek

Oj. Det här är svårt. För jag vet inte riktigt om jag var kär i den där första pojkvännen, jag trodde det då. Men jag är ju kär nu, verkligen kär. Och det är på ett så totalt annorlunda sätt.

Jag tror jag mest tyckte om att ha någon att krama. Och det är väl inget fel med det. Men, vissa saker är ju inte för alltid - tack och lov - som första förälskelser till exempel.

Jag får inte ihop något mer än det här. För det är så längesedan. Jag var en annan. Jag är en annan nu. Det kan säkert tyckas ledsamt att jag inte kan skriva om min första kärlek. Men jag vet ju inte om han var det. En förälskelse som var alldeles för lång snarare.

Du däremot. Min kärlek. Dig skulle jag kunna skriva spaltmetrar om, utan några som helst problem, även om fem, tio år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0