Om mig

Ja herregud. Om mig. Det känns alltid så klyschigt när man skriver om sig själv. Hur man än gör så blir det bara fel ändå. Som när man ska skriva ett cv, hur ofta är man riktigt jäkla nöjd med det liksom?! Nej precis. Catch my drift?

Jag är 21 år (även om jag alltid vill säga 20 eller 22, fråga mig inte varför), tycker om det mesta som är blommigt, kaniner, rosetter, mat, kakor och livet i all dess ljuva allmänhet.

Jag har ingen hobby direkt. Jag tycker om att fotografera, men det har jag knappt gjort 2010. Jag har helt enkelt många saker jag tycker om att göra, men jag är inte expert på något. Baka, fota, laga mat, titta på film, inredning...you name it! Fast, märk väl, jag tycker inte det här är något negativt. Jag trivs alldeles ypperligt med att ha det som jag har det och göra det som faller mig in för stunden. Just nu - inreda inreda inreda. Det kan ju i och för sig ha något att göra med att jag just köpt en lägenhet och ja, vardagsrummet har lite för många vita väggar för tillfället. Så även sovrummet. Köket är helt klart och jag älskar det. När min kamera kommer hem från Las Vegas och allt är färdigt får ni se hur jag har det. Om det är någon som läser vill säga. Äsch.

Ord som antingen beskriver en liten del av mig, eller helt enkelt grejer jag tycker om:
Blommigt. Gammaldags. Mysig. Iittalas grejer. Spets. Rufsig. Solrosor. Halvblyg. Oordningsam. halvförvirrad. Rosa. Dessert. Kär. Kaffe. Vänsterhändt. Hundälskare. Te. Grönt. Tyst. Ost. Tulpaner. Rosetter. Turkost. Pratglad.


Gif Created on Make A Gif

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0