Tråksammanfattning eller nåt!

Oopsie, en vecka sen det hände något här. Sammanfattning:
  • Utbildningsstart - bra
  • Fin helg som inkluderade semmelfika, museibesök, restaurangbesök och bio, och soffslapp.
  • Igår var skolan så intressant att jag blev lite paff när hon sa att klockan var 16 och det var dags att gå hem. Christ. Ska försöka komma ihåg den känslan när jag tycker det är jobbigt och hatar allt vad plugg heter..
Så. Idag då? Varit hemma och läst kurslitteratur. Och det ska jag fortsätta med. Lite irriterande att jag läser långsamt. Konstigt egentligen när jag inte har svårt för det, jag läser väl noggrannt eller ngt :P

Det var allt jag hade att komma med idag. Än så länge iaf.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0