Tisdag.

Jag har huvudet fullt av intonationer, prosodier och tungljud. Och känner mig helt lost. Får hoppas det klarnar efter föreläsningen imorgon. Då ska jag sätta mig och läsa igenom allt igen och göra alla frågor en gång till. Gaaah! Men det ska gå. Någon gång ska väl min skalle fatta grammatik också.

Mitt tåg var inställt till Stockholm på torsdag, och det fanns inga tåg i human tid kvar, så det blir till att åka på fredag förmiddag istället. Men upp kommer jag i alla fall och det är ju huvudsaken! Tjoho!

Nu ska jag faktiskt - tro det eller ej - hoppa i säng! Morgondagens planer: Skola 10.15 - 12.00, biblioteket, bokhandeln och sen tågluffsplanering med Sarah o Pline! Och sen brödbak och pluggpluggplugg!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0