recognition

Jag såg min gamla favoritlärare idag! Min absoluta favoritlärare i Svenska från högstadiet! På högskolan! Behövde några sekunders betänketid och sen var han borta. Han verkade inte känna igen mig heller (jag har iofs nog förändrats väldigt mkt, till skillnad från honom)...men liksom, hur hälsar man på någon som inte känner igen en? "Hej, du känner nog inte igen mig men jag är Ida, från Ekdalaskolan det å det året" Det är ju helt sjukt konstigt...

Men han var ju så braaaaa! Gah.

Jaja. Nu ska jag äta köttbullar och svettas. Jag vet inte vad det är med mig men jag fryser hur lätt som helst och svettas nästan ännu lättare. Klimakteriet, redan?!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kattdjur

du börjar juuu bli kärring darling(= det smyger sig på....

2010-03-02 @ 21:25:52
Postat av: Idahoe

Haha...ja så illa äre nog...jag riktigt känner rynkorna utvecklas!

2010-03-02 @ 22:05:46
URL: http://dontdreamyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0