I never want to hear you say That you'd be better off Or you liked it that way

Idag har jag rensat, rensat och rensat lite till. Så skönt. Det känns verkligen i själen också, trot eller ej. Garderoben är städad och rensad, skor är städade och rensade, underkläder rensade, hela rummet städat. Nu kan våren komma på riktigt. Färgat håret har jag gjort också, snacka om förberedd!

Imorgon blir det skinnjacka och kanske kanske converse om jag har tur. Kanske sailorkoftan också, känns som ett vinnande koncept! (och då måste jag ju nästan matcha den med röda converse istället för svarta kängor...)

Sleep tight!
(jag har saknat att låtcitat i rubrikerna och länkarna på slutet, så jag kör igång med det igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0