Elvispojkarna som slänger upp påskliljorna andra Långgatan-flickorna med hjärtat av på mitten när Jag går runt här i feber nere vid kanalerna och nån dag är Jag glömd här...

Det är så mycket liv nu. Saker att göra. Människor att lära känna. Vänner att krama. Det blir bara korta uppdateringar här. Men så skriver jag ju för mig själv också. För att kunna titta tillbaka om tre år och se vad jag gjorde den där våren då vintern aldrig verkade ta slut, men ändå gjorde det en dag i mars.

Idag har jag gått hem från stan i bara sjömanskoftan och en sjal. Jag var genomsvettig när jag kom innanför dörren. Jag har lämnat in en fotorulle som visade sig vara svartvit på framkallning, som visade sig va äckligt dyr.
Ikväll blir det bio, Shutter Island - äntligen!

Men först blir det något så otroligt roligt (hör ironin) som att dammsuga. Lite musik till det så ska det nog gå som en dans det med, förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0