Jag är en sån där äckligt sprudlande glad människa just nu...

Imorgon fyller världens finaste mamma år, jag börjar jobba och det ska (bland annat) ätas sill på kvällen - det kommer bli en bra dag!

Känns som om det tenderar att bli en väldigt positiv blogg nuförtiden, men den speglar ju mitt humör och hur jag mår, och jag är sprudlande glad hela tiden för tillfället - alltså en glad och sprudlande blogg!




1. Två av mina finaste vänner i full färd med att brottas 2. Finaste du 3. Romrussin, After Eight och Gammaldags Vanilj

...och just det - Religionsvetenskap till hösten var det ja! Wooopi!!!

Sov sött på er (om någon fortfarande läser :P)

Kommentarer
Postat av: Aiiiidiiii

<3 på lyckaaa fortsätt så gums .... :) (btw jag läser alltid...!)

2010-07-16 @ 15:26:25
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Idahoe

Hihi du är fin! <3

2010-07-19 @ 14:04:04
URL: http://dontdreamyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0