I want to travel all over the world (just to take pictures of us kissing in every city)



Det regnade idag så jag blev ledig, vilket visade sig vara himlans skönt...! Har myst runt i mjukiskläder och bakat chokladkakor med centerfyllning, läst en hel hög tidningar tillsammans med min kära mor i soffan och druckit kaffe. Och nu beställde jag precis lite bassmink från en sida jag velat testa länge, E.l.f, billigt och jag hoppas det är bra också!

Om ett tag blir det middag, vi är inte hungriga än så vi lär väl äta om någon timme, vi äter iofs nästan alltid sent i min familj, that's just how we roll så att säga :)

Nej, nu ska jag sitta och fortsätta leka runt, det är  faktiskt riktigt roligt att kolla in webbutikerna såhär på sommaren. Både höstnyheterna och rean. Och titta kostar ju inget, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0