Du har ätit haj idag och jag serverar glass till turister, barn och tanter...jag är inte alls avundsjuk...

Idag har jag fikat med de bästa. Behövdes verkligen och nu är jag glad på riktigt igen (jag ska inte klaga, det var bara en dipp på en sådär två och en halv dag)! Har även fått i mig fyra koppar kaffe idag, nästan rekord...om man borster från förra sommaren då jag var uppe hela natten och packade ihop min lägenhet, med avbrott för utgång emellan...då behövdes verkligen kaffet kan jag säga.

I alla fall...jag lever och sånt och allt är bra. Blir inte så mycket att berätta för jag jobbar mest för tillfället. Upp, jobba, äta, jobba, hem, sova ungefär. Men det funkar det också. :)

Sov gott o dröm sött o allt sånt där!

Förresten, Filippa K, jag älskar Filippa K! Jag menar, tänk er denna i svart eller mörkblått, och denna är perfekt som den är!

Jaja, over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0