Torsdag dårååå!

Någon mer än jag som tycker att frukosten typ är den bästa måltiden på hela dagen? Mmmmmums! Har massa träningsvärk i armar och axlar idag, och lite i benen också. Body Pump var tydligen välbehövligt!

Nu ska jag till mormor en sväng. Hon har varit så snäll och lånat kursböcker till mig i Mölnlycke. Man får inte vara dum! Hörde skvallras om att vi ska laga mat också, myyyysigt! Sen eftermiddag/kväll blir det pluggplugg på morfemer, fonemer och annat roligt. Hihi. Typ första gången jag tycker grammatik är skitkul!

Puss!

Ps. Mamma: Jag hade rätttttt!!! Handledarbeviset har inte alls gått ut för att mitt körkortstillstånd har det! Yay! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0