och vi satt på gräset Som växte i takt med himlen

Då var allt flyttat och saker magasinerat. Bara kläder och lite annat kvar att packa upp. Skönt! Lördagsnatten var sååå rolig...hihi. Bilder kommer när jag fått av Kriss!


Den gula fläcken är ett mkt smickrande blåmärke...och jag måste verkligen träna mina armar!!!

Nu ska jag äta...vad blir det...brunch kanske? Har inte hunnit med frukost förrän nu. Juste, beställde Håkankonserten från Peace & Love precis, som jag tänkt göra sedan i julas ungefär. Hoppas den kommer innan fredag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kriss

Jaa den är så underbart bra! DVDn alltså.. Åh när han sjunger försent för edelweiss vill man dö lite.



Förlåt om jag va jobbig i lördags =/ PUSSSS!! ♥

2010-01-18 @ 11:46:20
URL: http://krisssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0