Nyårslöften 2010

Nytt år, nya nyårslöften. Men jag tänkte vi kunde kolla på dom jag gav förra året (som jag glömde av någon gång i februari) och se hur det har gått med dom!

 

Mina nyårslöften 0809:
Hålla mina naglar fina check!
Gå och lägga mig i tid + gå upp ordentligt well. Sen jag flyttade hem igen är det hyfsat iaf!
Äta nyttigt och bra för det mesta Check (jul och nyår räknas INTE)!
Bli öppnare Well. Det går framåt, så check!
Bli mer framåt och våga ta kontakt/första steget Ger jag mig sjutton på det så går det. Skräcken till trots. Inte riktigt check ännu.
Skriva något i Shick Check, check! Två gånger till o med. En krönika o en 90-talsgrej me Kriss
Hålla ordning It's not messy for the person who's the master of the mess! Så det så!
Ledord för 2009:
Våga, kaxigare, coolare! Well. Kanske? Dunno.
Bloggnyårslöfte:
Få minst 100 unika läsare per dag. Just nu ligger antalet på 30 - 40. 100 bör väl inte vara så svårt om jag anstränger mig lite!? HA! Pffft. Va tänkte jag med där egentligen. Jaja.



 

Jag gjorde en lista på saker jag ville göra 2009 också, låt oss se hur det gick med det:

Åka till New York
Well, det blev det inte. Men kanske kanske kanske i år. Vem vet?

Åka ivääääg med kalmarfamiljen
Det blev både London med allihopa och sen Spanien med Kriss o Aido, fantastiskt!

Gå på Way out West
Eftersom vi var i Spanien då blev det tyvärr lite svårt.
Kanske Hultsfred också?
Jobbar man så jobbar man...

Flytta in i lägenheten INNAN sommaren.
Well, 26 juni är ju inte fy skam!
Börja sända radio! (vårt program kommer bli grymt btw...om du undrade)
Det gjorde vi, och kalmarfamiljen håller fortfarande på!




Vad har jag för nyårslöften i år då?
- Träna och faktiskt göra det regelbundet också.
- Bara äta godis på helgen (nåväl, med väl valda undantag)
- Inte skjuta upp saker
- Alltid vara igång med en bok

Let's see how that works out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0