Ni är fantastiska, det hoppas jag att ni vet.

Jag hade skrivit en ilsken sak om flygplan här innan, men det passade inte riktigt ihop med det andra jag skrev. Så jag tänkte att kärlek går ju alltid före ilska och då blev det bara den här texten istället, den andra kan vi ta imorgon bitti.

Jag har fantastiska vänner. De bevisar det varenda dag genom sin blotta existens. Men ibland visar ni er än mer fantastiska. Och inte behöver det vara genom något ni gör för mig, utan bara genom något ni gör för någon annan eller er själva, eller säger, eller vad som helst. Så jag vill bara säga det, ni är så fantastiskt fina och det skulle inte gå att andas utan er. Och jag älskar er allihop, det gör jag. För ni betyder så mycket. Bara så ni vet. ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh du är så underbar gumman! Älskar dig så otroligt mycket, glöm aldrig det! Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle gjort utan dig heller<3 (ja antog bara att jag var inräknad xD thihi)

2010-01-29 @ 01:25:22
URL: http://senoritasolanes.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag måste hålla reda på mina kommentarer. Klart du är inräknad finaste!! ALLTID!! <3

2010-03-24 @ 22:34:12
URL: http://dontdreamyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0