Måndag - inte alltid så dumt!


Ett halsband jag haft i två år och trott var världens felköp, har visat sig vara det perfekta armbandet om man tvinnar det lite när man tar på sig det. Ett av de trevligaste jag har faktiskt!

Har ni förresten tänkt på att det blir ljusare och ljusare? Det är så himla härligt för för varje dag det blir lite ljusare känner jag att den här hemska vintern kanske är slut snart ändå. Och då får man sitta på uteserveringar med solglasögon, ligga på gräsmattor och ha på sig blommiga strumpbyxor, dricka rosévin på nätterna och skutta runt på gatorna i shorts klockan 3 på morgonen. Någon mer som längtar?

Tur då att det finns trevliga saker att göra under tiden. Som att luncha med bästa Olli, på Deli and Coffee som jag dessutom velat gå till länge! Måndagslyx!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag längtar också! Sen när det blir varmare kan vi vara ute nätterna långa, skutta omkring i shorts tillsammans och känna oss fria:D hihi <3

2010-02-15 @ 17:42:21
URL: http://senoritasolanes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0