Idagskajaggöradethär

Planer för dagen:
  • Plugga plugga plugga!
  • Ringa DinSko och hoppas på det bästa Hepp. Men den kommer in vecka 10-11 så jag är glad ändå!
  • Ha pluggat så mycket att jag kan gå till biblioteket och lämna tbx lite böcker
  • Köpa en ny bläckpenna då min favorit gick sönder på föreläsningen igår, och kan inte skriva tenta utan en likadan!
  • Baka bröd (Aida: föreställ dig att jag gör det i svarta spetsunderkläder så blir det lite mer promiskuöst)
  • Plugga lite till


Vilket jag verkligen gör nu i otroligt osmickrande morgonrufs, svidande ögon och icke-matchande mjukis-kläder.


Ja...ska man plugga så ska man. Men snart är tentan öööööver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0