Den också, så jag kan välja. Och den, ifall jag inte känner för någon av de andra två...

Jag ska packa ner lite klädesplagg till imorgon för att kunna sova hos han den fina som får mitt hjärta att slå extraslag. Någon dag, eller kanske två eller några eller så. Jag måste välja kläder. Jag kan inte välja. Jag drar ner två klänningar för att ha någon valmöjlighet. Och ett par jeans och en topp om det är riktigt skitväder. Det slutar med att jag slänger ner ännu en klänning. Bara för att kunna välja.

Någon som känner igen sig? Eller är jag allvarligt sjuk?


Tur att klänningar knappt tar någon plats!


Kommentarer
Postat av: Ivana

Fullständigt normalt säger hon som är exakt likadan haha!

2010-08-13 @ 09:28:46
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0