Är det snart ett år sen?

På onsdag börjar skolan, och det ska bli fantastiskt roligt. Kliar i hela mig efter att få sätta igång nu. Men först - en helt ledig söndag som bara ska vara mysig. Nagelmålning, långdusch och annat lyx. Sen blir det nog lite poetry slam ikväll, aldrig varit på och man måste ju testa. Tror det kan vara mysigt.

För övrigt är livet fint. Tänkte häromdagen på att om lite mindre än tre månader är det ett år sedan jag flyttade tillbaka hem från Kalmar. Ett år. Vad fort det gick. Och vad mycket som hänt. Både på insidan och utsidan.


Kommentarer
Postat av: Kriss

Snacka om knas.. Tycker inte heller det va så längesen faktiskt. Men det känns som det va längesen jag såg dig dock.. <3 pussipuss

2010-08-30 @ 16:29:20
URL: http://krisssthlm.blogspot.com/
Postat av: Ida

JA, definitivt för längesedan. Jag vill kramas o prata o allt sånt vi inte gjort på jättelänge, snart! <3 Pusssselipuss!

2010-08-31 @ 19:46:11
URL: http://dontdreamyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0