Rock 'n Roll dör aldrig, nej kom tätt intill, det är okej


Krokusarna blommar och årets första glass är uppäten

Tenta igår, jag tycker vi ignorerar hur det gick på den och konstaterar att vi hoppas på ett mirakel - okej?!

Värt att nämna är dock att jag vann på Laserdome av oss i klassen igår! Vem är grymmast sa du? YesYesYes!

Jag åt en kebabrulle igår. För första gången sen typ i nian. Nästan en hel. På tio minuter. Om jag hade ont i magen sedan? Jorå.

Ansökningarna till i höst är gjorda. Går allt som det borde blir det Religionskunskap 30 hp, det håller vi tummarna för tycker jag!

Sen har jag två alternativ jag i dagsläget känner mig pepp på till Våren 2011 eller Hösten 2011 beroende på vilket jag bestämmer mig för. Men det behöver jag ju inte tänka på förrän efter sommaren. Wiiiii!

Intresseklubben har antecknat och livet rullar så förbaskat bra! Bara så ni vet.

Nu ska jag sova eller läsa eller något annat trevligt.

Toodles!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0