These damn things are hotter than a stiff cock!

JulieJulia

Efter att ha suttit hos Kriss en stund efter bion och hetsätit B&J's, pratat och fönstershoppat på diverse webshoppar är jag hemma.

Tycker alla borde se Julie & Julia, perfekt söndagsfilm! Sen att jag säkert blir förkyld för jag glömde mössan i all hast kan vi ju ignorera. Nej, nu kom mitt neggo fram igen, håller på att försöka förtränga henne till någon mörk vrå i mitt huvud. Det går sådär, just nu i alla fall.

Ska avnjuta mitt te nu (alltså, har ni inte smakat Twinings "Apple, Cinnamon & Raisin" gör det nu, den är diviiine!) och planera lite inför plåtning av Kriss imorgon. Hade från början massa idéer och nu vet jag inte riktigt varken ut eller in. Men äsch, det löser sig.
Puss!

Ja, rubriken är ett filmcitat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0