Sköljmedel

Fick just sanera halva min hall från sköljmedel. Så går det när man tappar flaskan med korken först. Dessutom luktar det verkligen inte gott outspätt. Det luktar liksom, sunkigt, även om det luktar jättegott sen när det gått i maskinen. Konstigt.

Det är kallt på riktigt här i Kalmar nu. När vi cyklade hem trodde jag att jag skulle trilla av cykeln för jag skakade. Trots tumvantar, höstjacka, halsduk, luvan på och dragkedjan uppdragen ända upp. Dags för två lager stumpbyxor istället för ett, helt klart. Och här trodde jag att "wool mix" betydde att dom skulle vara lite varmare. Jo pyttsan...

Nu ska jag ta tag i min lägenhet, så här får ni en bild som får mig att le varje gång jag ser den, för hur söt är den inte?

infinitebutterflies



Kommentarer
Postat av: Aidiiii

HAHAH hårboll,jag får lust att klippa honom. skulle inte vi skaffa en tillsammans alla tre nabos ?

2009-10-12 @ 23:44:00
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0