Måndag.


Nej nej nej. Jag har inte tid att bli sjuk nu.
Vaknar med skitont i halsen och näsan är halvtäppt. Hoppas det reder sig med en kopp te och lite frukost. Skulle fotat Kriss idag, men smidig som jag är sov jag lite för länge, så det får troligtvis bli imorgon istället. Och då måste det bli, för på kvällen ska fotona diskuteras med vår lärare.

Idag ska vi till skolan och börja redigera tidningssidor till inlämningen på onsdag. Hoppas på att bli typ 75% klar idag så det inte är så mycket som ska fixas imorgon. Dessutom är det radiopremiär ikväll. Muttation är tillbaka! Men är min hals såhär så paxar jag kontrollrummet och spakarna! Ha!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0