A new dress

För jag har köpt en kläääääänning tralalalalalaaaaaa! Körningen gick inte så himlans bra idag. Hade lite huvudvärk när jag vaknade och nu trycker det över hela huvudet. Alltså blev det värre under hela tiden jag körde. Men min körlärare var snäll och jag klarade det jag skulle göra hyfsat ändå.

Klänningen är helt perfekt. Eller, den är liksom operfekt perfekt. Om ni fattar. Den kommer säkert inte låta snygg när jag beskriver den. Mörkgrön, guldig och med stänk av rosa. I ett orientaliskt mönster. Den består av volanger och banden korsas i ryggen. Ni har ingen fin bild framför er va? Nej, tänkte väl det. Ni får se bild på lördag helt enkelt!

Nu ska jag ta och städa i den här röran som kallas mitt hem. Fast först ska jag ta en huvudvärkstablett!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0