She's back!


Sen att jag inte planerar att matcha den med ett plastigt halsband och läskigt konstigt läpputtryck är ju en annan historia...


Trallalaaaa. Efter en stressvecka deluxe inklusive nån form av pms-kris är jag tillbaka! Den alldeles vanliga ovanliga Ida är här igen, och planerar att stanna. Hon har dessutom köpt en fantastisk röd klänning. Och två par strumpbyxor. Ett par svarta tunna med prickar (sånna där klassiska ni vet) och ett par likadana fast istället för prickar är det hjärtan. Hur sött?! Dessutom passar den utmärkt till morgondagens tema på Palace. Hollywood! Yay!
Idag har jag dessutom fått ett mail som kan göra att mina fem praktikveckor blir hur roliga som helst! På måndag vet jag. Håll tummarna för mig, okej?

Kommentarer
Postat av: m & p

Härligt, härligt men farligt, farligt!!! Låter jättefint!!!! Håller alla tummar vi har!!! PUSS!!!

2009-11-06 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0