She likes red lipstick fish and chips, Orange juice and trips to the seaside!

Sitter och äter lunch i mina nyinköpta jeans. Tänkte ha dom ikväll och det är ju skönast om dom är uttöjda då. Lättare och svänga dom lurviga då, liksom. Sen ska jag dammsuga och efter det är det belöning med en lussekatt. Söta Angelica som jobbar hos oss hade köpt en till mig också! :D

Sedan kommer Sarah och Olivia så det här är nog det sista ni hör från mig idag. Men tre inlägg, shit det hör inte till vanligheterna. Men när jag tänker efter har alla på något sätt handlat om mina nya jeans. Ja så går det när man är entusiastisk över något. Äntligen har jag TVÅ par jeans att välja mellan istället för ett enda par att gå i jämt.

Och just det, dagens låt! Hörde den på H&M där jag för övrigt hittade en blus som jag inte kommer kunna få ur huvudet (den fick tyvärr stanna kvar i butiken, snyft!). Så himla fin. Cremevit med svarta knappar, lite krås och en svart rosett vid översta knappen. Love! I alla fall, här är låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0