♥ Myshelg med söta flickor! ♥

Mina söta flickor har åkt hem, dom sitter på tåget as we speak. Jag är hlet slut och jättetrött efter en jättemysig helg som har varit lugn och skön och besått av mys. Men är man inte heelt kry så blir man trött ändå. Fast nu är det mest hostan som är kvar, tack o lov!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Så jag ska fortsätta äta min choklad och dricka mitt te. Och dricka på Tess vatten. Hehe. Loka skogsbär var riktigt gott, aldrig smakat den innan!

Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack själv :)

2009-11-17 @ 08:47:10
Postat av: Therese

Tack för en jättemysig helg! hihi kul att du gillar min smak på vatten ;)

2009-11-18 @ 20:32:30
Postat av: Sarah

Ja tack så mycket gumman! Så kul att vi fick komma:D Det var längesen jag hade en sån myshelg <3

2009-11-18 @ 23:54:31
URL: http://senoritasolanes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0