I'm not gonna teach him how to dance with you. He's got two left feet and he bites my moves...

Hade egentligen tänkt gå ner till stan när jag var färdig för en timme sen. Men så regnade det o var så tråkigt så jag väntade lite. Och nu har det gått en hel timme. En timme där jag plockat ur diskmaskinen, gått omkring, försökt städa lite på mitt rum (för att sedan stöka till det igen, ska göra ett ordentligt ryck efter maten) och tänkt att det var hemskt onödigt att jag tog på mig linser idag för att undvika regn på glasögonen, om jag ändå inte ska ut. Hm.

Som ni märker har den här timmen inte direkt varit den mest aktiva eller för den delen hjärn-aktiverande i världshistorien. Men men. Nu tänker jag äta upp resten av fisksoppan, mums!


Hittade en gammal blus i garderoben och tänkte "Åh! Perfekt!".
Nu när jag haft på mig den en stund inser jag varför den aldrig används: den åker upp, snurrar och har sig, håller på att bli tokig!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0