Host ynk o host

Jahapp. Då har man hostat sig lite pigg då. Och hungrig. Eller. Egentligen är jag astrött men så fort jag lägger mig ner och ska sova börjar jag hosta som jag aldrig gjort förr, jag gick och la mig tjugo över nio, men here I am - still awake.... Hoppas att tigerbalsamet råder lite bot på hostan iaf. Hungrig är jag. Men jag orkar inte gå upp och börja frysa igen bara för att göra några mackor. *ynk*

Dessutom, vet ni hur jobbigt det är att sova när man bara vill gråta? Men inte kan gråta för om man gör det blir det massa slem och svårt att andas? Skitjobbigt.

Nu ska jag ge insomnandet ett nytt försök. Förhoppningsvis sover jag till tolv imorrn och vaknar och mår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0