Oh won't you baby be in my book of dreams

Igår sträckläste jag en bok för första gången på länge. Visserligen bara på 235 sidor, men ändå. Jag hann med att städa mitt kaotiska rum och vara nere på stan en sväng också. Nu ska jag fortsätta med bok nummer tre, som jag slukade nästan 100 sidor av redan imorse... Imorgon blir det nog bestämt en tur till bibblan igen!

Just ja, det verkar som det blir "Svenska språket, grundkurs" i vår. För jag hyser inga stora förhoppningar om att komma in på litteraturvetenskapen när jag står som reserv 21...om jag ändå kommit på att jag skulle hoppa av tidigare och gjort en anmälan i tid. Då hade det varit noll problem...men det är lätt att vara efterklok. Fast jag tror faktiskt svenskakursen kan bli riktigt rolig den med, om man ska lyssna på kursbeskrivningen. Och det ska man ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0