Check, check aaand check!

Kriss blir inte av med sin körtelfeber och jag blir inte av med mina trasiga hälkuddar. Eller, dom är inte trasiga nu, bara ömma så fort jag går eller står. *lång harang av icke rumsrena ord* Blir voltaren ikväll, och så hoppas vi på bättring!

Nu har jag köpt min julklapp, den lilla klappen till glöggmyset är också fixad och klar, och böcker är uthämtade på bibblan. Härliga tider. Nu ska jag dra över det här stället med dammsugaren, och sedan kanske det finns tid över att koka ingefärskola om jag har tur! Och tvätta min skidjacka lite. Den var liiiite smutsig på framsidan och vill ju helst börja skidveckan med en så ren jacka som möjligt...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kriss

HAHAHAHAHAA!! Nää det blir jag sannerligen inte.. =)

2009-12-16 @ 19:38:43
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: Sarah

Gött att du hittade en klapp till slut;D

2009-12-18 @ 00:06:22
URL: http://senoritasolanes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0